Garantie stofzuigers
 
De garantie op de NILFISK stofzuigers is verschillend per type. Hieronder vindt u een overzicht van de huidige modellen en de modellen die recent uit ons assortiment zijn gehaald.
 
Type stofzuiger
Garantietermijn ​
Elite, alle types ​ 5 jaar
Select, alle types ​5 jaar
​​​Power, alle types 5 jaar
​Action, alle types 2 jaar
​Bravo, alle types ​2 jaar
​Coupé/Coupé Neo, alle types ​​2 jaar
​​One, alle types ​2 jaar
​GM80 Classic 3 jaar
​GD 930 ​3 jaar
​Business, alle types ​3 jaar

Family, alle types

​3 jaar

              
Indien uw stofzuiger binnen de gestelde garantietermijn onverhoopt stuk gaat, kunt u deze tezamen met uw aankoopbewijs terugbrengen naar de dealer waar u de machine heeft gekocht. Deze zal de machine opsturen naar onze ServicePartner Selectra. Selectra zal de machine repareren en zo spoedig als mogelijk retour sturen naar uw dealer.

Wat wordt er niet gedekt door de garantie?
  • Onderdelen veroorzaakt door slijtage en breuk;
  • Defecten of schade als direct of indirect gevolg van onjuist gebruik, zoals het opzuigen van steengruis, hete as of tapijtreinigingsmiddelen in poedervorm;
  • Verkeerd, slecht of geen onderhoud, zoals beschreven in 'Gebruiksaanwijzingen';
  • Als de machine gebruikt is voor verbouwingen;
  • Toepassingen van een consumentenmachine voor professioneel gebruik.
Buiten de garantietermijn 
Indien uw stofzuiger buiten de gestelde garantietermijn stuk gaat, kunt u de machine terugbrengen naar de dichtsbijzijnde NILFISK dealer. Zij zullen de machine opsturen naar Selectra voor onderzoek van de machine. Na onderzoek wordt een offerte naar de dealer gestuurd. De dealer zal vervolgens contact met u opnemen.
Wanneer u dan besluit dat de machine niet gerepareerd hoeft te worden, brengt Selectra onderzoekskosten (€ 15,- excl. btw) en verzendkosten (€ 6,50 excl. btw tot 10 kg en €11,09 excl. btw tussen de 10 kg en 30 kg) in rekening.
Wanneer u de offerte wel accepteert dan vervallen automatisch de onderzoekskosten. De verzendkosten zijn wel voor uw rekening. NILFISK is niet aansprakelijk voor de eventuele (extra) administratiekosten die een dealer aan u berekent. Bespreek dit vooraf met uw dealer!
 
Voor meer informatie en tips verwijzen wij u naar onze ServicePartner Selectra, telefonisch te bereiken 
op 074 - 2500199. Mailen kan ook: info@nilfiskservice.nl 
 
Kijk voor veelgestelde vragen op: www.nilfiskservice.nl/faq
 
​​​