NoNonsense

 

Garantie hogedrukreinigers en nat-en droogzuigers

Betreft het een reparatie binnen de garantietermijn, dan kunt u de machine(s) door het Nilfisk reparatiecentrum op laten halen. Deze zal dan zorg dragen voor het afhalen (door DHL) van de machine voor een kosteloze reparatie van deze machine.

Op alle consumenten hogedrukreinigers wordt 5 jaar garantie gegeven na aankoopdatum. Voor machines gekocht voor 1 januari 2009 is de garantietermijn 24 maanden na aankoopdatum. Op de nat- en droogzuigers (Multi en Buddy serie) geven wij standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
De garantie dekt uitsluitend materiaal- en productiefouten. Bij garantie zijn onderdelen, arbeidsloon en transportkosten van en naar het Nilfisk reparatiecentrum via de afhaalservice voor rekening van Nilfisk.
Er wordt geen garantie gegeven op slijtageonderdelen (slang en/of sproeiers). De garantie vervalt bij verkeerd gebruik (bijv. te lange verlengkabel, schade door zand, vorst en bij een verstopte sproeier) en/of bij toepassing van een consumentenmachine voor professioneel gebruik.

Er kan geen garantie worden verleend indien bij de machine een kopie van het aankoopbewijs ontbreekt. Handgeschreven bonnen worden NIET geaccepteerd.

Wanneer de hogedrukreiniger en/of stof-/waterzuiger na de garantietermijn stuk gaat dan biedt Nilfisk de NO NOnsense reparatieservice. Binnen deze service kan de machine tegen een vooraf vastgesteld tarief gerepareerd worden. Het enige wat u hoeft te doen is de machine terug te brengen naar de dichtsbijzijnde Nilfisk dealer en hij zal deze opsturen naar VVS. Kijk voor de overige voorwaarden van onze reparatieservice naar ons NoNonsense​ document.

Voor nog meer informatie en tips omtrent NO NOnsense verwijzen wij u naar onze ServicePartner VVS, telefonisch te bereiken op 078-6175553 of mail naar info@vvs-online.nl